vrijdag 26 maart 2010

Music....

Nog iets wat ik een aantal maanden geleden heb gemaakt.
Had de doos liggen en wist niet wat ik er mee aan moest.
Even later zat ik in de auto met een muziekje op en dacht bij mezelf ik moet die cd's eens opruimen!
Eenmaal de doos af, was mijn auto helaas afgevoerd naar de sloop :(.

Nu staat hij hier binnen voor de sier. Misschien dat ik nog wel een nuttig doel kan verzinnen.



De doos eerst versierd met de achtergrond en stroken papier geknipt met een kartelschaar. Vervolgens een cd bekrast, gaf wel een leuk effect. Daarna wat letters zelf gemaakt.
De bloem die er op zit was de eerste bloem die ik toen die tijd had. Moest wel wat moeite doen om hem vast te krijgen met een eyelet.

1 opmerking:

Alexandra zei

Ach, scrappen doe je nooit voor niets he, het is een nuttige tijdverdrijf.
Vind het mooi hoe je de cd bekrast heb, geeft een mooi effect.
Succes met de kaartenverkoop nog trouwens.