maandag 19 april 2010

Kaartje voor mijn 'schoon' oma

Ik had een tijdje terug een aantal knutselspulletjes gekregen om kaartjes te maken.
Hier zaten met name 3D plaatjes en 3D kit bij.

Zelf ging ze stoppen, omdat het niet meer zo goed lukte, helaas....
Ze wilde graag dat ik leuke kaartjes zou maken met de 3D plaatjes,
dit is het geworden.


Ik wilde graag een combo maken van 3D en scrap gezien ik meer van scrappen hou en dit oook wilde laten zien.
Voor het eerst een fuzzy rub-on uitgeprobeerd. Heel moeilijk om erop te wrijven, maar het heeft wel een heel leuk effect. Het voelt ook echt zacht aan.
Een anchor gebruikt zodat de kaart echt moet worden opengemaakt. Gaf wel een leuk 'envelop' effect.
Met een zilveren stift erop geschreven, op zich wel goed gelukt.
En dit is hem helemaal opengevouwen



















1 opmerking:

Alexandra zei

Toch handig als je zo spullen krijgt. De persoon die de kaart heeft gekregen zal er vast heel blij mee zijn.