donderdag 25 maart 2010

Extra

Mijn vriend gaat binnenkort met zijn vader naar een rommelmarkt.
Ik heb nog veel kaarten liggen die ik heb gemaakt, maar via een of andere manier nooit heb gebruikt.
Nu ga ik al die kaarten mee geven om te verkopen, maar ik vind het ook een leuk 'scrapdoel' om hier voor te scrappen wanneer ik niets heb om aan te scrappen (of beter gezegd even geen inspiratie heb voor hetgeen waar ik mee bezig ben).
Ik had op een Dolls dag geleerd om een doosje te maken en van Alexandra de link gekregen voor het printje om het doosje te maken. Gister dacht ik laat ik er eens gebruik van maken.


De lijnen wederom overgetrokken met carbon-papier en de lijnen aan de buitenkant gehouden (de blauwe lijnen die je ziet). Gaf wel een leuk effect naar mijn idee, toch?
Wilde hem enigszins in blauwe en paarse kleuren houden, maar ik vond de bloem er wel leuk bij passen.

Aan de achterkant nog een vlinder en een libel geplakt. Die had ik nog liggen van een pakketje wat ik ooit eens had gekocht. Het papier komt van de Action tevens de randpons die ik heb gebruikt.

1 opmerking:

Alexandra zei

Ook al zo'n leuk doosje. Dat blauwe randje geeft zeker een leuk effect. Wel handig zo, dan hoef je er zelf met een inktblokje niet meer langs.