donderdag 25 maart 2010

Kleinigheidje voor mijn nicht

Hier dus mijn eerste blog. Ik ga zaterdag naar de 20e verjaardag van een nicht die ik al sinds ongeveer mijn twaalfde niet meer heb gesproken. Sinds die tijd is er veel gebeurd en ik was erg blij met de uitnodiging dus ben vandaag fanatiek begonnen aan een kleinigheidje.

Ik heb hem simpel gehouden en met leuke lente kleuren. Past mooi bij dit lekkere weer.



Had nog een afdruk liggen met de vorm van een doosje die je in elkaar kan zetten.
Overgetrokken met carbon-papier op een stuk cardstock, en versierd. Daarna in elkaar gezet en gevuld met groene paaseitjes en wat geld. Leek me leuk om de handvatten vast te maken met cadeaulint. Vind het eindresultat toch wel goed gelukt.




1 opmerking:

Alexandra zei

Wat een leuk doosje is het geworden, daar zal je nichtje vast blij mee zijn.
En wat leuk dat je ook een blog heb. Zal het bij de favorieten zetten en ik ben natuurlijk volger geworden.