woensdag 29 september 2010

Verjaardag Raymond

Zo. daar zijn we weer..
Een lekker druk weekend achter de rug met Raymond zijn verjaardag.
Ik had speciaal vlaggetjes voor hem opgehangen (een uur beziggeweest poehpoeh) waar die erg blij mee was.

Die zaterdag zijn we naar de Hema gegaan voor dat ontbijt voor een euro. Zeer goed te doen dus zeker een aanrader!!!!
Daarna hebben we zijn fototaart opgehaald die ik stiekem voor hem had besteld. Hij was echt superleuk, met nadruk op was haha.
hiernaast het resultaat.





Ik had natuurlijk ook nog wat voor hem gemaakt. Ik wist in de eerste instantie niet precies wat ik wilde maken, maar wel dat het praktisch moest zijn. Hij is niet voor niets een jongen..
Het eindresultaat was als volgt:










Een bonnenboekje. De aankoopbonnetjes slingeren nog al eens rond tussen het bureau en mijn knutselbureau. Het leek me dus een goed idee om ze 1 vast plekje te geven. Natuurlijk was de map al wat gevuld met cadeaubonnen.

Het idee kwam een beetje van een idee die ik een tijd geleden bij mijn nicht Alexandra had gezien met enveloppen. Van een opbergmap uitgaande heb ik de enveloppen op maat geknipt en op elkaar vastgemaakt, vervolgens een kaft uitgesneden en tot slot alles in elkaar gezet en versierd.
Het is, zoals jullie kunnen zien, goed gelukt en in de smaak gevallen bij mijn vriend.

2 opmerkingen:

Dora zei

Je taart mmm lekker hoor.
Leuk werkje heb je ook gemaakt!

Alexandra zei

Nog proficiat met Raymond, leuk idee van het bonnenboekje.
Wij gaan trouwens op zaterdag naar de kreabeurs.