maandag 30 augustus 2010

Inhaalslag

Zo, de bloempotten staan in de lak. Ik zal proberen de foto's er komende week op te zetten.
Van het weekend lekker mijn slag geslagen bij een hobbywinkel in Bergen op Zoom.
Mijn eerste Nestabilities gekocht! Ik ben er helemaal weg van, maar vind het stiekem toch jammer dat ze zo duur zijn.

Daarnaast nog wat bloemetjes en stickers gekocht. En trouwens ook mijn eerste floral punches gekocht. Ik vind er ene leuk resultaat uitkomen.

Nou nu de knutsels. Ik had een tijdje geleden 2 kaarten gemaakt, die ik nog op de blog moest zetten.

Ten eerste deze kaart gemaakt voor mijn nicht.


Ik vind het sinds kort erg leuk om met dit soort plaatjes te werken. Zoals jullie binnenkort zullen zien heb ik ze ook op mijn bloempotten.
Ten tweede het onderstaand kaartje. We hebben binnenkort ene bruiloft en ik had deze er alvast voor gemaakt. Het stempeltje komt van de action.




1 opmerking:

Alexandra zei

Leuk weer eens wat werk van je te zien.
Het bovenste kaartje is in werkelijkheid nog mooier. Ben er heel blij mee.
De trouwkaart is ook mooi zeg, mooi ingekleurd ook. Ben benieuwd naar de bloempotten.
Succes met de blogcandy voor je mams.
Groetjes Alexandra