zondag 20 juni 2010

Cadeau voor mijn vader

Voor mijn vader had ik voor zijn verjaardag, 6 juni, een mooi cadeau gemaakt. Ik was er al bijtijds mee begonnen, alleen dit bericht is even wat later omdat de foto's op mijn vader zijn camera stonden.


Een tijdje terug had ik per toeval bij het uitzoeken van stickers verschillende dingen van het ''wilde westen''. Mijn vader had dit gezien en vond het allemaal erg aantrekkelijk eruit zien. Ik dacht toen wat is een leuke manier om hier iets mee te maken.Een tijdje terug had ik het één en ander gezien over scrappen op canvas en dacht laat ik dat ook maar eens doen dan. Persoonlijk ben ik erg trots geworden op het resultaat.

Ik heb gebruik gemaakt van 2 3D plaatjes die ik had gemaakt, en een aantal stickers. Ik heb de canvas zelf geverfd met acryl van de Kwantum. Bruin wat lichter gemaakt door te mengen met wit. Onderaan wat stippen gemaakt en splitpennen erin gezet. Gaf wel een leuk effect. Daarnaast nog gebruik gemaakt van de Cuttlebug.

1 opmerking:

Dora zei

Ow ik denk dat je vader er heel blij mee was, mooi hoor!