maandag 10 mei 2010

Kaartje

Vorige week nog een kaartje gemaakt.

Ik ben aan het proberen om bruin, beige grijs enzovoorts te combineren.
Vind het altijd mooi om te zien en ben het nu allemaal aan het uitproberen.



Heb uiteraard gebruik gemaakt van de Cuttlebug.
Sowieso stanzen van Marianne Design.
Daarnaast de stanzen van Nellie Snellen. Toen ik ze uit de verpakking haalde dacht ik
'' hmm, kan je die niet uit elkaar halen?'' dus heb ik ze steeds in het geheel uitgestanst.
Toen ik zag dat er een site was, daarop gekeken en zag ik dat je de mallen uit elkaar kan snijden. Dit ga ik vandaag maar eens doen. Tijdens het maken van het kaartje had ik het middenstukje van de ovale stans en dacht ''wat moet ik met die openingetjes?''. Toen ik wat kaartjes had gezien had ik door dat er een lintje door heen kan.

Hehe ik ben het aan 't leren!

Ik vind de combinaties qua kleur nog niet helemaal perfect, maar dat komt nog wel na wat oefenen!

2 opmerkingen:

Dora zei

Nou ik vind m toch echt wel erg mooi hoor, een plaatje!

Alexandra zei

Heel mooi geworden jacintha en al doende leert men he.
Die stans van de swirl is geweldig, hopelijk heb je hem zaterdag bij hint,hint,hint